בימינו, עד כמה שזה נשמע אבסורד, המשרד הוא החלל שבו אנו מבלים את רוב שעות היום, לכן בכל עיצוב פנים משרדים, כדאי לדאוג שחלל המשרד שלנו יעניק לנו גם את החום הביתי והנעים. באמצעות אלמנטים נעימים שמזכירים את הבית נוכל להפוך אותו למקום שנרצה לעבוד בו, נעים יהיה לתאם בו פגישות, ואפשר גם לנוח ולהירגע.

כל עיצוב משרדים שנעצב אותו בעיצוב מרשים ומיוחד יוצר מידית איכות חיים לעובדים ומסייע למיתוג החברה. בעזרת אדריכלות ועיצוב פנים ניתן להפוך כל משרד למשרד מודרני וביתי על ידי טאצ' נכון ומדויק של ריהוט, אביזרים ובעיקר יצירתיות. במאמר להלן נספק מעט טיפים ורעיונות אודות העיצוב הביתי בתוך חלל המשרד שלכם.

הטאצ'ים הביתיים שעושים את ההבדל

עיצוב משרד בניחוח בית הוא עיצוב שנחשב מאתגר, בכל משרד אדריכלים ייחודי ומקצועי תוכלו למצוא את האדריכלים והמעצבים שמומחים בתחום עיצוב משרדים מהמעטפת של החלל ועד לפנים החלל. אדריכלים יודעים לספק לעיצוב משרד יוקרתי את האווירה הביתית אליה כולם שואפים. את זה ניתן לבצע על ידי שילוב של טאצ'ים קטנים בחלל, כמו וילונות על החלונות, צמחייה, קישוטים על הקירות ופרטים דקורטיביים על המדפים וכו'.

גם לקט של כמה תמונות שמתאגדות לנושא אחד יכול להיות תלוי בדקורטיביות על אחד הקירות, או תמונה גדולה ונעימה לעין בצבעים רגועים. עוד פריטים שמחדירים תחושה ביתית הם, הדום צבעוני לרגליים ומערכות ישיבה מפנקות במיוחד, גאדג'טים על השולחן שלכם וכל מיני אביזרי נוי צבעוניים, כמו מתלה מיוחד למעילים או למטריות. כל מה שרק מוסיף לחלל, שהוא גם פרקטי וגם דקורטיבי ומספק מיד תחושה של בית.

עיצוב משרד מנהלים בחברת גלובל וילג

אחסון ניקיון וסדר

כמו שבבית שלנו אנחנו אוהבים ניקיון וסדר ושכל דבר יש לו את מקומו, כך נתייעל במשרד לנו. עיצוב משרדים open space, או עיצוב משרד מודרני מעניק הרבה מקום למחשבה ליצירת רעיונות ולהצבת מטרות. לכן חשוב שייחשף מול העיניים מרחב רחב ופתוח.
קלסרים וניירות הם אמנם חלק מפריטי המשרד אך לא כשהם גלויים לעיניים, לכן את כל אלה תוכלו לאחסן בארון שהוא סגור ויפה או במחסן. תוכלו גם לסרוק את מה שבאמת חשוב לתיקיית מחשב ולקבל משרד שהוא נטול ניירת והרבה יותר מדליק. בחירת גוונים למשרד היא משימה לא פשוטה אך חשוב שהגוונים ישרו אווירה רעננה למשך כל היום. ידוע שלגוונים הבהירים יש תרומה בהגדלת המרחב והם מספקים מראה קליל

תאורה שהיא ביתית

גם לתאורה יש אפקט חשוב, מלבד האור שחודר מבחוץ ומעניק אור טבעי, חסכוני ונעים, חשוב שהתאורה תהייה נעימה גם בשעות שחשוך יותר או ביום סגרירי. האור הנעים של השמש מפרה ומעודד וחשוב שהאור בחלל המשרד יספק את התכונות הללו, יש לבחור את גופי התאורה בקפידה, תוכלו לשלב בחלל המשרד גופי תאורה מ- LED או ספוטים שהם מאירים מקומות מסוימים: תמונות, ויטרינות, פריטים שתרצו להבליט בחלל ועוד.

צרו אווירה חמימה

הסוד לאווירה ביתית הוא לרוב יתרכז בריצוף של הבית. ידוע שהריצוף נותן את הטון והוא בהחלט דומיננטי, העדיפו רצפה מפרקט או שטיח, אלה תורמים לריצוף נעים וחמים שמזכיר לנו את הבית. הם גם מסייעים לאקוסטיקה ולהפחתה של ההד בחלל.

שילוב של טכנולוגיה מודרנית

הטכנולוגיה המודרנית שקיימת היום חוסכת הרבה מקום בחלל, היא כוללת מדפסות בשילובים של סורק ופקס וכך היא למעשה מצליחה לחסוך במקום. מלבד זאת, רצוי לרכוש מחשבים יותר קטנים או ניידים ולהניח אותן בפינות עבודה קטנות יותר, ולצד זה להניח ספה או כורסא נעימה שמזכירה לנו חלל ביתי.