כדי להעניק למשרד שלנו איכות, יוקרה וגם נוחות – קיימים המון פתרונות. אחד הפתרונות המוצלחים הם חלונות הזזה. באמצעות חלונות הזזה שקופים ניתן להעלות את ערכו של הנכס וגם לאפשר לכולם ליהנות מהנוף המשתקף מהחלון אל תוך חלל העבודה. כך ניתן ליהנות בו בזמן גם מהחמימות בפנים וגם מהנוף והאור בחוץ.

חלונות הזזה - איך ולמה?

חלונות הזזה הם חלונות מזכוכית שמשמשים לסגירה הרמטית וחזקה במיוחד של המרפסת. הסגירה הזאת מגינה על האנשים שנמצאים בפנים מפני מזג האוויר שבחוץ - רוחות, גשמים, חום חזק או אבק. חלונות הזזה הפכו בשנים האחרונות למוצר טרנדי המעיד על סטטוס גבוה ואיכותי בהתאם לנראות שלו. משרד מעוצב אשר מעצב את החלונות שלו באמצעות חלונות הזזה שקופים, למעשה משדר החוצה את האופי המקצועי שלו. מדובר במוצר מעוצב, מודרני ומינימליסטי.

סגירת מרפסת בחלונות הזזה מיועדת לבעלי מרפסות המעוניינים לשדרג את הנכס שלהם ולהפוך אותו למשופר בנראותו ובאנרגיה שהוא משדר. היתרונות של חלונות הזזה מתבטאים בהעלאת ערך הנכס, שמירה מפני נזקי מזג האוויר ואטימות מלאה לכל דבר שנכנס מבחוץ. כמו כן הם מצטיינים גם בעיצוב שמקנה למשרד ייחודיות.

ועכשיו, כיצד נעצב את המשרד בעזרת חלונות הזזה?

סגירת מרפסת על ידי חלונות הזזה זה לא רק סמל סטטוס, אלא דרך עיצוב שלמה בפני עצמה. ניתן לעצב את החלונות בצורה שבה תרצו או להוסיף אלמנטים שונים. כך למשל, הזכוכית יכולה להיות שקופה ולהציג את הנוף מבחוץ, או לכלול אופציות שמשפרות את הבידוד בחלל .

כאשר פונים אל עיצוב מרפסת המשרד בעזרת סגירת זכוכית - קיימים מספר סוגי זכוכית שמהם ניתן לבחור:

  • זכוכית מונומנטלית - זכוכיות מונומנטליות משמשות בעיקר לחללים מסחריים ולקומות הראשונות, למשל באזורי קבלה או לובי. סגירה עם זכוכית כזו מספקת פתרון מצוין לכל משרד, שכן היא משלבת יתרון של גודל רב יחד עם עידון. אם בוחרים בזכוכית הזאת, חשוב לוודא כי תבחרו במסגרת שיכולה לעמוד במשקל הלוחות הגדול.
  • זכוכית טריפלקס - מדובר באחד מסוגי הזכוכית השכיחים והנפוצים ביותר בשוק העומד לרשות מי שמעוניינים לבצע סגירת זכוכית למרפסת. למעשה מדובר בשילוב של שתי זגוגיות אשר מוצבות אחת מעל השנייה, שביניהן קיימת יריעה פולימרית. החלון הכפול מוסיף חוסן לחלון ועוזר במניעת חדירת רעשים אל תוך המשרד והחלל הפנימי. החוסן של החלון מתבטא בכך שכמעט ולא ניתן לשבור אותו, הזכוכית הקשיחה יכולה לעמוד בפני כוח רב.
  • חלון בידודית - חלון בידודית דומה מאוד לטריפלקס. השוני מתבטא בכך שבמקום שתהיה בין הזכוכיות יריעה פולימרית, המרווח בין הזכוכיות נשאר ריק עם חלל של אוויר. כיס האוויר הזה הוא אמצעי בידוד יעיל שתורם לאיכות האקוסטיקה בחדר.