בונים או משפצים את סביבת המגורים או סביבת העבודה המשרדית? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא את כל הסיבות הנכונות לתהליכי עיצוב פנים והום סטיילינג למשרד ולבית

שירותי עיצוב ותכנון פנים נועדו גם למטרות עיצוב חלל המגורים וגם למטרות עיצוב חלל העבודה המשרדית. בשני המקרים, מדובר בשירותים מקצועיים המוצעים לכם על ידי מעצבת פנים והום סטיילינג העוסקת ומתמחה בנושא, כאשר היקף השירותים המיושמים במסגרת התהליך מותאמים באופן פרטני לכל צרכי המגורים וצרכי העבודה הנחוצים לכם.

עיצוב פנים והום סטיילינג - מה חשוב לדעת?

עיצוב פנים למשרדים, דירות ובתים הוא תהליך עבודה במסגרתו מושם דגש על צרכי המגורים ו/או העבודה תוך התייחסות לחלוקת שטח הבית, הדירה או המשרד לאזורים שונים בהתאם לצרכי הלקוח. במסגרת תהליכי עיצוב פנים, ניתן לתכנן ולבצע אי- אילו שיניים אדריכליים בתוך חלל המבנה, כאשר תהליכי העבודה מיושמים על פי תכנית מוגדרת המיועדת לצרכי תכנון ועיצוב משרדים, דירות ובתים. מנגד, הום סטיילינג הוא תהליך עיצוב משלים במסגרתו מושם דגש על פעולה נקודתית של "הלבשת" הבית, המשרד או שטח הדירה באמצעות אלמנטים דקורטיביים כאלו ואחרים המשלימים את הסגנון העיצובי המועדף עליכם. הלבשת הבית או המשרד נעשית בין היתר באמצעות וילונות, פריטי נוי, מראות דקורטיביות, פריטי ריהוט ואלמנטים דירתיים נוספים היכולים לשדרג כל חלל מגורים או חלל עבודה משרדי.

עיצוב פנים למשרדים, דירות ובתים פרטיים - מדוע הוא נחוץ והכרחי לכולנו?

סביבת מגורים מעוצבת ו/או סביבת עבודה משדרית מעוצבת, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר:

התאמה מלאה בין צרכי המגורים/עבודה לבין הסגנון העיצובי של המשרד, הבית או הדירה

השבחת הנכס העומד לרשותכם במסגרת עיצוב פנים למשרדים או עיצוב פנים לבתים פרטיים ודירות מגורים

תכנון מיטבי של כל האלמנטים הדירתיים ו/או האלמנטים המשרדיים הנחוצים לכם

ויתרונות נוספים ההופכים כל פעולה של עיצוב פנים לפעולה היכולה לשדרג את איכות חייכם.

עיצוב פנים למשרדים ולדירות מגורים - למי פונים?

תכנון ועיצוב משרדים בדומה להליכי תכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים, חשוב שייעשה על ידי מעצבי פנים מובילים בתחומם בעלי ידע וניסיון מעשי בתחום עיצוב הפנים. מעבר לניסיון המקצועי חשוב להתייחס להיקף השירותים המוצעים לכם משלב התכנון ועד מסירת מפתח, לרבות, פיקוח מלא על קבלני המשנה האמונים על יישום תוכניות העיצוב. כמו כן, חשוב להתייחס לתיק העבודות המוצג בפניכם לצורך התרשמות כללית מהיכולות המקצועיות והיצירתיות של אנשי המקצוע בהם אתם בוחרים.

שירותי הום סטיילינג

שירותי הום סטיילינג מאפשרים לכם בין היתר לחדש ולרענן את סביבת המגורים/משרד המעוצבת באמצעות שינוי כזה או אחר של פריטי הריהוט והדקורציה השונים בסביבת המשרד או סביבת המגורים וזאת מבלי להידרש בכל פעם לשינוי חזותי של חלל הפנים.