עיצוב חללים מסחריים | תכנון ועיצוב חלל פנים מסחרי - דונסקי אדריכלים
073-7780837 דונסקי משרד אדריכלים ומעצבי פנים
חזרה לכל הפרוייקטים

עיצוב חללים מסחריים: התחום המבוקש בעידן המודרני

אחד מתחומי האדריכלות ועיצוב הפנים המבוקשים ביותר בעידן המודרני הינו תחום של עיצוב מסחרי והתכנון של מבנים ציבוריים ושטחי מסחר, לרבות: תכנון ועיצוב של שכונות מגורים, תכנון ועיצוב מלונות, מתחמי מסחר וקניונים, עיצוב מתחמי תעסוקה, תכנון מרכזים לוגיסטיים, ועוד עיצוב חללים מסחריים שונים עבור מוסדות ציבור כגון: משרדים ממשלתיים, עיצוב ושיפוץ בנקים, תכנון מוזיאונים, תכנון ועיצוב של מוסדות חינוך, ספריות ועוד.

תחום אדריכלי זה כולל בתוכו את עקרונות האדריכלות המודרנית המשלבת בין היבטי התכנון האדריכלי המקדימים לבין צרכי עיצובו של החלל הפנימי העתיד לשרת את הציבור האמור לפקוד את המבנה. כמו כן, היבטי התכנון המודרני לצרכי תכנון של חללים מסחריים או עיצוב חללים מסחריים, שמים דגש מורחב ונקודתי על עיצוב החללים הפתוחים בשטח המבנה ועיצובם של החללים השונים המיועדים לצרכי נגישות עבור הציבור הרחב.

עיצוב מסחרי למבני ציבור

הליכי עיצוב מבני ציבור והליכי תכנון של עיצוב פנים מסחרי, חייבים להיות מיושמים על ידי משרדי אדריכלות העוסקים ומתמחים בנושא וזאת לאחר אפיון מקדים של צרכי המבנה בהתאם לייעודו, מיקומו, אופן התנהלותו ותפעולו השוטף, סוגי המערכות השונות האמורות להימצא בתוכו וכדומה. כמו כן, הליך עיצוב חללים מסחריים משלב בתוכו היבטים שונים הקשורים להעצמת חוויית הקניות האישית של כל אחד ואחת מלקוחות המתחם המסחרי לאחר הקמתו, לרבות, תכנון פונקציונאלי של דרכי הגישה למתחם, נוחיות השימוש במתקני המתחם השונים, יצירת אלמנטים אדריכליים מושכי עניין וכדומה.

הליכים אלו המיושמים על ידי צוות אדריכלים מוביל בתחומו, כוללים בתוכם תכנון מיטבי של המבנה ומתקניו על כל צרכי השימוש בו בעתיד. כמו כן, מושם דגש רחב על התמזגות המבנה בנוף האורבאני או המרחב הציבורי בו הוא ממוקם וזאת במסגרת אדריכלות נוף ותכנון מיטבי של השטחים הפתוחים.

בחירת משרד עיצוב פנים מסחרי

להגדיל את מרחב העסקי שלך עם שירותי עיצוב פנים המסחרי שלנו. אצלנו ב-דונסקי אדריכלים, מתמחים ביצירת פתרונות בהתאמה אישית המותאמים לזהות המותג הייחודית ולצרכים המסחריים שלך.

צוות המעצבים המנוסים שלנו משלב יצירתיות עם פונקציונליות כדי להפוך את המרחב המסחרי שלך לסביבה שובת לב המטפחת פרודוקטיביות ומותירה רושם מתמשך על לקוחות ועובדים כאחד. בין אם אתה מחפש לשפץ חלל קיים או לצאת לפרויקט חדש, הגישה המקיפה שלנו לעיצוב מסחרי מבטיחה שכל היבט נשקל בקפידה.

מפיתוח קונספט ועד לביצוע סופי, אנו נותנים עדיפות לתקשורת ושיתוף פעולה כדי להבטיח שהחזון שלך יתגשם בצורה חלקה. עם עין חדה לפרטים ומחויבות לאיכות, אנו מספקים תוצאות העולות על הציפיות.

צור איתנו קשר

צור איתנו קשר

DUNSKY ARCHITECTS




    דונסקי אדריכלים ומעצבי פנים