עיצוב משרד פתוח הוא חלל יצירתי המעודד שיתוף פעולה ויצירתיות. זה גמיש, חם ומסביר פנים לעובדים.
עיצוב משרד open space הוא סביבת עבודה יצירתית המעודדת שיתוף פעולה ויצירתיות. משרדים פתוחים הם גמישים, חמים ומסבירי פנים עבור עובדים שמרגישים שיש להם את היכולת להיות פרודוקטיביים יותר בחלל מסוג זה.
משרדים פתוחים הוכחו כמגדילים את תפוקת העובדים בעד 30% על פני חללים מסורתיים כגון תאים. זה הופך אותה לאופציה אטרקטיבית עבור עסקים המעוניינים למשוך כישרונות מובילים, תוך הגדלת השורה התחתונה שלהם על ידי הפחתת עלויות הכרוכות בבניית משרדים חדשים או שיפוץ משרדים ישנים.

כיצד ליצור עיצוב מדהים למשרד בחלל פתוח

עיצוב משרדים open space הופכים פופולריים יותר מכיוון שהם מאפשרים יותר שיתוף פעולה ויצירתיות. הם גם דרך מצוינת לוודא שהעובדים מרגישים בנוח בסביבת העבודה שלהם.
הפריסה של עיצוב המשרד הפתוח היא שיקול חשוב במונחים של מקסום היעילות הכוללת של החלל.

עיצוב משרדים open space

מדוע עיצוב ותכנון אופן ספייס הוא האפשרות הטובה ביותר עבור העסק

עיצוב משרדים open space הוא האפשרות הטובה ביותר לעסקים מכיוון שהוא מספק גמישות, שיתוף פעולה מוגבר ויצירתיות. יש לו גם הרבה יתרונות כמו צורך מופחת במקום, ועלויות נמוכות יותר. עיצוב אופן ספייס הוא האפשרות הטובה ביותר לעסקים מכיוון שהוא מספק גמישות, שיתוף פעולה מוגבר ויצירתיות. יש לו גם יתרונות רבים כמו צורך מופחת במקום.

מה צריך לדעת על תכנון משרד OPEN SPACE?

לעתים קרובות אנו שומעים על משרדי שטח פתוח, אבל מה זה אומר בעצם? עיצוב משרד בחלל פתוח הוא כזה שנועד למקסם את האינטראקציה בין אנשים ולמזער את השימוש בקירות.
הצעד הראשון בעיצוב משרד בחלל פתוח הוא לזהות את הצרכים. זה כולל זיהוי קהל היעד, קביעת סוג העבודה שאתם עושים ואיך אתם רוצים לעבוד, התחשבות בגודל הפיזי והמיקום של המשרד, והבנת מה התקציב שאתם רוצים להוציא.
לאחר שנקבעו אלה, הגיע הזמן להתחיל לעצב את המשרד. יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשזה מגיע לעיצוב משרד בחלל פתוח: גודל הצוות, ואיזה סוג של ריהוט כדאי להשתמש.

האם יש שוני בין עיצוב ותכנון פנים של חללי אופן ספייס קטנים לבין חללים גדולים

העיצוב פנים של חללי Open space קטנים וחללים גדולים דומים במובנים מסוימים, אבל עדיין יש כמה הבדלים חשובים.
ההבדל הראשון הוא כמובן הגודל של החלל. חללים שקטנים מ-50 מ"ר דורשים גישה שונה לעיצוב מאלה שגדולים ממספר זה. חללים קטנים יותר יכולים להיות יעילים יותר לשיתוף פעולה, אבל יש להם גם פחות מקום ליצירתיות.

ההבדל השני הוא סוג הרהיטים המשמשים בכל חלל. בחלל שטח קטן, חשוב שיהיה ריהוט המאפשר לאנשים להסתובב בקלות והוא מודולרי וגם גמיש מספיק כדי להתאים לפי הצורך. במשרדים גדולים יותר, חשוב להחזיק רהיטים עם הרבה מקום אחסון על מנת לשמור על פרודוקטיביות של אנשים לאורך כל היום.

תכנון משרדים אופן ספייסעיצוב ותכנון אופן ספייס