משפצים או מעצבים את חלל העבודה ההייטקיסטי שלכם? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר דגשים מקצועיים לבחירת ריהוט עבור משרדי הייטק.

משרדי הייטק שונים ברחבי הארץ מתאפיינים בחלל עבודה גדול ומרווח המפוצל למספר עמדות עבודה אישיות הממוקמות לצד עמדות עבודה משותפות. עיצוב משרדי הייטק הינה משימה מקצועית ומאתגרת עבור כל מעצב פנים המתמחה במתן פתרונות עיצוב משרדים, כאשר בחירת הריהוט עבור משרדים אלו חייבת להיעשות בהתאם למספר עמדות העבודה האישיות והמשותפות הממוקמות בתוך החלל.

פריטי הריהוט השונים הנדרשים לצרכי עיצוב משרדי הייטק כוללים בין היתר: שולחנות עבודה לכל אחת מעמדות העבודה האישיות והמשותפות בחלל המשרד, כסאות מחשב ארגונומיים המותאמים למידותיו של כל עובד/ת במשרד, דלפקים המיועדים לצרכי מפגשי עובדים בזמן האוכל כורסאות טלוויזיה ופינות ישיבה מפנקות המאפשרות לעובדי המשרד להתרווח בהן במהלך יום העבודה הארוך המאפיין את פעילותן של כל חברות ההייטק וחברות הסטארט-אפ הישראליות.

משרד מעוצב ב open space

OPEN SPACE לצד חדרי ישיבות וחדרי מנהלי פרויקטים

עיצוב משרדים בכלל ועיצוב משרדי הייטק בפרט, מחייב אתכם להתייחס לגודל החלל העומד לרשותכם, למספר עמדות העבודה הנדרשות לכם, וכמובן, לאזורי העבודה בהם ניתן לקיים ישיבות הנהלה וישיבות עובדים וחדרי המנהלים. כאשר מדובר בעיצוב משרדי הייטק הנטייה הנפוצה ביותר בתחום עיצוב פנים הינה התייחסות לכל החלל כ-OPEN SPACE המאפשר יצירת עמדות עבודה אישיות לצד עמדות עבודה משותפות. יחד עם זאת, חייבת להיעשות הפרדה בין השטח המוגדר כ-OPEN SPACE בתוך חלל המשרד לבין חדרי המנהלים וחדרי הישיבות. הפרדה זו ניתנת לביצוע באמצעות מחיצות מחומרי גלם שונים, כאשר כל חדר ו/או חלל עבודה נפרד אישי מאובזר בסוגים שונים של דלתות פנים באמצעותן ניתן לייחד גם את חשיבותו של כל חדר עבודה אישי של מנהלי הפרויקטים, מנהלי המשרד וכדומה.

מהם הדגשים החשובים ביותר לבחירת ריהוט עבור משרדי הייטק?

בדומה לכל עיצוב משרד אחר, גם עיצובו של משרד הייטק מחייב אתכם להתייחס למספר פרמטרים מקדימים בכל הנוגע לבחירת ריהוט משרדי. פרמטרים אלו כוללים בין היתר את חומרי הגלם מהם מיוצרים פריטי ומערכות הריהוט, כאשר הנטייה במשרדי הייטק היא לבחור בחומרי גלם ידידותיים לסביבה ובעלי עמידות גבוהה במיוחד. כמו כן, אופי העבודה במשרדי ההייטק וחברות הסטארט אפ מחייב אתכם לבחור בפריטי ריהוט ארגונומיים המותאמים לשעות העבודה המרובות להן נדרשים עובדי ההייטק.

פרמטר מרכזי נוסף לבחירת ריהוט עבור משרדי הייטק קשור להיבט העיצובי של המשרד, כאשר גוון הריהוט וגודלן של מערכות הריהוט השונות העתידות להיות מוצבות בשטח המשרד, חייב להיות מותאם לעיצוב הכללי של החלל. כאשר אתם בוחרים ריהוט למשרדי הייטק אנו ממליצים לכם להתייחס לכל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל ובמידה ושכרתם מעצב/ת פנים לצורך העניין, חשוב לשתף אותו בצרכי העבודה היומיומיים שלכם על מנת שהוא יוכל לספק לכם את סביבת העבודה האופטימאלית ביותר עבורכם.