להלן מספר טיפים לעיצוב משרד יפה, איכותי ואישי שישרת אותנו בצורה היעילה ואפקטיבית ביותר

אדריכלים ומעצבי פנים של משרדים מתגאים כשהם יוצאים עם עיצוב מקורי לחלל המשרד החדש. עיצוב פנים למשרדים דורש הרבה יעילות בריהוט שלו, והיום במשרדים רבים מבקשים להכניס לחלל המשרד את החום הביתי והנעים, שממנו העובדים נעדרים שעות רבות מהיום. על מנת לקבל את העיצוב האולטימטיבי שמתאים לאופי המשרד חשוב להתייעץ עם משרד אדריכלים שעוסקים באדריכלות ועיצוב פנים משרדים, להם יש את המחשבה הפרקטית והיצירתית שתענה על הרבה צרכים, תהייה מתוחכמת ומתוכננת כראוי. כל פריט, רהיט או ציוד שמכניסים לחלל המשרד חייב לעבור שיקול דעת מקצועי, האם באמת הוא ראוי ונחוץ להימצא בחלל המשרד. הנה כמה רעיונות שיוכלו לעזור בבחירה של עיצוב פנים למשרד יעיל ופרקטי.

עיצוב משרד מודרני ויוקרתי לגלובל וילג

האופן שבו הריהוט מתיישב בחלל

לפני כל רכישה חשוב לבצע תכנון משרדים מהודק. ציירו את הריהוט בחלל ושרטטו מודל, וכך תוכלו לראות מה נכנס לחלל ואיפה. על מנת ליצור משרד מודרני רצוי לבחור את הריהוט הלינארי, ריהוט עם קצוות חדים ומלבניים שיהיו מותאמים לכל רעיון עיצובי של המשרד. לדוג' שולחן כתיבה וכיסא בגוון שחור מלוטש, יכול להתאים ליצירת חלל מודרני. במידה והמשרד יחסית קטן חשוב שהשולחנות יהיו מאוד פונקציונליים ויהיו להם מגוון של פתרונות אחסון פרקטיים, שם תאחסנו את כל הניירת ואת שאר החפצים.

אביזרים דקורטיביים

את המשרד תוכלו לעטר באמצעות אביזרים שמגיעים בצורות מלבניות או גיאומטריות כמו כדורים, קוביות או מגוון של אביזרים מחומרים, כמו זכוכית או מתכת. אלו מתאימים לעיצוב משרדי היי טק. אפשר להניח אותם על ריהוט למשרד כגון: מדפים או כונניות.

תאורה במשרד

חשוב שלחלל המשרד יחדור הרבה אור טבעי אם ניתן, אור טבעי מעניק אנרגיה טובה ופרודוקטיבית, תוכלו לבחור נורות שמוטבעים לתקרה על מנת לחסוך מקום אך בכדי ליצור את הסביבה האלגנטית למשרד, הניחו כמה גופי תאורה בצדדים או תלויים. אפשר גם לשים כמה ספוטים שמדגישים פינות ספציפיות, מדפים או ויטרינה וכו'.

משרדי אקמאי - עיצוב בטעם אישי

בחירת הגוונים במשרד

ידוע כי צבעים בהירים יעילים מאוד ומשרים אווירה רגועה. מומלץ לבחור את הגוונים גם בהתאם לאופי המשרד. לעיצוב משרדי סטארט אפ יתאים גוונים של כסף וגוונים בעלי תעוזה. משרד של עורכי דין יתאים לו גוון נקי שמבליט את הריהוט הכבד והיוקרתי החוצה. עיצוב משרדי הייטק יכולים להיות צבועים בצבעוניות על מנת ליצור את התחושה הצעירה והחשיבות בגיוון וברעיונות שונות ועוד.

צמחייה במשרד

היום ידוע שכדאי להכניס צמחייה לחלל המשרד, יש לה הרבה יתרונות בריאותיים ומנטליים. צמחיה מנקה את האוויר ומפחיתה את האקוסטיקה בחלל. היא מעניקה הרבה רוגע לעובדים במראה ובצבעים שלה, מייעלת את עבודתם ומספקת תחושה של טבע וחוץ למי שנמצא שעות רבות בתוך חלל סגור.