בשנים האחרונות ניתן להבחין בהתפתחות מבורכת שחלה בנושא עיצוב משרדי עורכי דין, כאשר המגמה הרווחת היא לבחור בסגנון עיצוב מודרני, אלגנטי וייחודי, אשר ימשוך לקוחות, ישדר יוקרה וייצוגיות ויהיה נוח ונעים לעבוד בו. לכן, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיש להביא בחשבון בעת תכנון ועיצוב נכון של משרד עורכי דין.

GlassRoomDone

אפיון הצרכים הספציפיים

זהו אחד הדברים הראשונים והחשובים ביותר שיש לעשות כדי לעצב משרד עורכי דין בצורה אופטימלית ונכונה. במסגרת זו, יש להבין לעומק את דרך ההתנהלות השוטפת במשרד, מהם הצרכים עליהם יש לענות מבחינת חללי העבודה האישיים של עורכי הדין, דלפק כניסה מכובד, חדר ישיבות מרווח ונוח, מקומות אחסון מספקים, להבין מהו האופי והאווירה שרוצים להקנות למשרד וכדומה.

בנוסף, חשוב מאוד להבין איזה מסרים שיווקיים מעוניינים להעביר ללקוחות, עובדים, ספקים ואורחים הבאים למשרד באמצעות סגנון העיצוב. כך, משרד עורכי דין הוא מקום המשדר יוקרה, סמכותיות והצלחה ויש לבחור בהתאם לכך את האלמנטים העיצוביים המרכזיים.

בחירת סגנון העיצוב

ישנה חשיבות רבה לתכנן ולעצב את המשרד לפי האופי, האווירה והחזון של בעלי המשרד. אחד הסגנונות הנפוצים היום הוא עיצוב מודרני למשרד עורכי דין, המשלב טרנדים עכשוויים של עיצוב תעשייתי, רטרו, וינטאג' ומשדר יוקרה, פאר וכבוד. כמו כן, חשוב להעניק למשרד אווירה נעימה, פתוחה וביתית כאשר ניתן לבחור בתאורה חמה ורכה, להשקיע בחדר המתנה נוח ונעים ללקוחות, פינת קפה וכיבוד, לפרוש שטיחים במסדרון, בחדר הישיבות ובמשרדים של עורכי הדין. אפשרויות נוספות הן לבחור בסגנון עיצוב קלאסי, בורגני, כפרי ולשלב את חומרי הגלם המתאימים (עץ, מתכת, זכוכית וכדומה).

בחירת הצבעים והתאמת הריהוט

אלמנט מרכזי בתהליך עיצוב משרדים נוגע לבחירת הצבעים שישלטו במשרד ובחירת ריהוט משרדי שישתלבו בצורה מדויקת עם סגנון העיצוב הכללי. לגווני הצבע אותם בוחרים יש השפעה ישירה על האווירה במשרד ויש להתאים אותם לחללים השונים, בהם חדר הישיבות, דלפק הקבלה, המשרדים האישיים של עורכי הדין, פינת הקפה, המטבח וכדומה.

ישנה חשיבות רבה להשקיע זמן, מחשבה ותקציב בבחירת ריהוט משרדי איכותי, עמיד ונכון, שיתאים לאווירה ולסגנון העיצוב. כך, עיצוב משרד מודרני, יכול לכלול שולחנות אלגנטיים ורחבים מזכוכית ומתכת, כסאות אורתופדיים אלגנטיים, חדר ישיבות עם ריהוט עכשווי ונוח.

איכות המוצרים

משרד עורכי דין הוא מקום בו נהוג לעבוד שעות רבות ביום ולכן חשוב לבחור ריהוט משרדי איכותי ונוח מעל המצופה שלא יזיק לבריאות של עורכי הדין ויתר בעלי התפקידים במשרד. לכן, חשוב לבחור כסאות נוחים, מחומרי גלם חזקים, להתאים את גובה השולחנות לכל עובד וליצור סביבת עבודה פונקציונלית וביתית. עיצוב משרד עורכי דין מוצלח הוא כזה שמתייחס לכל אחד מהאלמנטים ועונה על הצרכים והדרישות של בעלי המשרד.