"מחשבה חופשית, אנרגיה, נכונות לעבוד קשה ורצון להגיע לפתרונות חדשים ולמתוח את גבולות"

כך תיאר נורמן פוסטר, אדריכל בריטי ידוע, את התכונות הדרושות לכל אדריכל. תכונות אלו מהוות למעשה את אבני היסוד של כל משרד אדריכלים העוסק ומתמחה בתכנון ועיצוב חללים בטווח שבין אמנות הבנייה להנדסת בנייה.

אדריכלות המוגדרת באופן המסורתי כסוג של אמנות הבנייה, היא למעשה הגדרה רחבה לכל הנושאים הקשורים לתכנון הסביבה הבנויה בכללותה, החל מתכנונה ברמת המקרו ועד לתכנון פרטים במסגרת אדריכלות ועיצוב פנים ברמת המיקרו. תחומי האחריות הרבים והמגוונים של העוסקים במקצוע האדריכלות הובילו לכך שישנם משרדי אדריכלים רבים ומגוונים העוסקים בענפי אדריכלות שונים כגון: תכנון אדריכלי למטרות בנייה פרטית, תכנון חללים מסחריים, תכנון ועיצוב אדריכלי למשרדים, תכנון ערים ואף תכנון אדריכלי להתחדשות עירונית, ומבנים תעשייתיים

תכנון אדריכלי ברמת החייל

הבחירה הנכונה של משרד אדריכלים

הבחירה במשרד אדריכלים כזה או אחר, חייבת להיעשות בהתאם לידע, הניסיון והמיומנויות המקצועיות של צוות המשרד ובהתאם לתחום ההתמחות האדריכלי העיקרי של המשרד. כמו כן, מומלץ ליישם את הליך הבחירה בהתאם להיקף השירותים המוצעים לכם על ידי צוות המשרד, החל משלב התכנון האדריכלי ועד להשלמת תהליכי בנייתו של המבנה.

על הקשר בין אדריכלות לעיצוב פנים

כיום, יותר ויותר משרדי אדריכלים העוסקים ומתמחים בתכנון פרויקטים גדולים כגון: תכנון משרדים, תכנון חללים מסחריים ותעשייתיים ותכנון ערים, מאפשרים לכם ליהנות משירותי משרד אדריכלות ועיצוב פנים המשלבים למעשה בין מכלול ההיבטים התכנוניים הנדרשים לצרכי תכנונו האדריכלי של החלל ו/או המבנה לבין צרכי התכנון בכל הנוגע לעיצוב פנים החלל ו/או המבנה.
כפועל יוצא מכך, המשרדים המובילים ביותר בענף מורכבים מצוות אדריכלים ומעצבי פנים הפועלים בשיתוף פעולה מלא לאורך כל שלבי התכנון על מנת לגבש ללקוחותיהם יצירה אדריכלית שלמה.