אחד האתגרים המרכזיים העומדים לפתחם של מעצבי משרדים הוא התאמת חלל העבודה המעוצב לצרכיו הספציפיים של הלקוח, לאופיו הייחודי, לצביון שברצונו לשוות למשרד ולאווירה והתדמית שהוא מעוניין ליצור בקרב לקוחות פוטנציאליים, עמיתים ועובדים. עיצוב משרדים הוא האמנות של מזיגה מעודנת, שלמה, בין האסתטי והאמנותי לפונקציונלי והפרקטי. מעצבת משרדים יצירתית, מוכשרת ובעלת חזון ומעוף תדע ליצור חלל יפהפה, מרהיב עין, שונה מכל מה שנעשה לפניו, שעם זאת ייתן ביטוי לטעמו המסוים של בעל העסק וימלא את התכליות המעשיות שהמשרד מיועד לממש.

בחירה של מעצבי פנים למשרדים

בבואנו לבחור מעצבי משרדים עלינו לשקול האם הם ניחנו בשילוב הנדיר בין מקצועיות (כלומר, ידע עשיר ועדכני, ניסיון רב שנים בתחום ומחויבות לעמידה בסטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות), כישרון אמנותי (יצירתיות ויכולת להביא לידי ביטוי חי ודינמי את חזונכם הייחודי) ותודעת שירות גבוהה (יחס אנושי, אדיב וסובלני לכל לקוחותיהם). עיצוב משרדים איכותי נשען במידה רבה על התמהיל בין כל אלו, כאשר לא ניתן לוותר על אף אחד ממרכיביו. ההקפדה על כל אלו יוצרת ומעצבת משרדים ייחודיים ורבי קסם שבאמת ובתמים מאפשרים למה שהיה עד כה חלום בלבד, המקנן בירכתי תודעתנו, לקרום עור וגידים ולהפוך למציאות. בבחירת מעצבי פנים למשרד יש להגיע לבחירה מוכנים עם הציפיות כלפי המשרד - האם המשרד יהיה מעוצב לעמדות עבודה אישיות.

 

עיצוב פנים למשרד

 

החשיבות של כיסאות מעוצבים למשרד

נכון להיום אם אתם מנהלים משרד שקיים כבר כמה שנים טובות ורק חושבים איך תוכלו לשנות אותו מעט ובין אם אתם עומדים להקים היום את המשרד הראשון שלכם, כדאי שתיתנו את הדעת על שאלת הכיסאות. איזה כיסאות יוכלו לעזור לכם בנושא של עיצוב ותכנון המשרד ואיך בוחרים בין כל כך הרבה אפשרויות? החשיבות של כסאות מעוצבים למשרד גדולה על מנת שאנשים יוכלו להיכנס למשרד ולראות שמדובר על כיסאות נוחים איכותיים ויפים לא משנה אם זה כסאות מנהלים או שמא כסאות לבר. לכן יחשבו עליכם ועל העסק שלכם רק דברים טובים מפני שהעסק שלכם זה הכרטיס ביקור שלכם.

איש מקצוע שעיצוב משרדים הוא תחום מומחיותו העיקרי והעוסק בתחום במשך שנים רבות מבלי להתפשר בכל הנוגע למקצועיות, איכות ושירותיות, ילווה את הלקוח לאורך כל שלבי התהליך: מסיעור מוחין התחלתי ויצירת סקיצה ראשונית, דרך תכנון מפורט יותר (הכולל בחירת חומרי גלם, צורות, סגנונות ועוד, ולקיחת מידות) וכלה בעיצוב עצמו. מעצבי משרדים ראויים לשמם יוודאו שהתוצאה הסופית תהיה מותאמת לצרכיו הייחודיים של הלקוח ויביאו לידי ביטוי, בראש ובראשונה, את חזונו שלו.

Dunsky Architects – עיצוב משרדים בעידן המודרני

דונסקי משרד אדריכלים ומעצבי פנים הוקם על ידי אדריכל ומתכנן ערים צבי דונסקי לפני כעשרים וחמש שנה, ומתמחה בין היתר באדריכלות ועיצוב פנים לעסקים ומוסדות, השבחת נכסים, התחדשות עירונית ותכנון מבנים ונוף. קבוצת אדריכלים ומעצבי משרדים היצירתית, המוכשרת, המנוסה והאיכותית העובדת במשרד מעצבת משרדים כבר קרוב לשלושה עשורים, ומצטיינת בהתאמת העיצוב לצביון שבו מעוניין הלקוח (כגון: מקצועי, מכובד ושמרני, לעומת צעיר, בועט ועדכני), לדרישות הנובעות ממאפייני החלל המעוצב ולצרכים המעשיים יותר של המשרד. צרו קשר עם הנבחרת המנצחת שלנו ותנו לנו לעזור גם לכם לעצב את המשרד שתמיד חלמתם לעבוד בו.