עיצוב חללים מסחריים חייב לקחת בחשבון את כל דרישות וצרכי האחסון הנוכחיים והעתידיים של החלל המדובר. אלמנטים של פרקטיקה ופונקציונאליות גבוהה צריכים להשתלב עם אלמנטים של ניידות וגמישות. יש לבצע אפיון של צרכי המבנה בהתאם לסוג העבודה, ההתנהלות היום-יומית, השימוש והמטרה שלו.

אם מדובר בחלל שגם פוקדים אותו לקוחות באופן קבוע, הוא חייב להיות מעוצב באופן מזמין ונעים לעין. "דונסקי משרד אדריכלים ומעצבי פנים" עוסק בין היתר בעיצוב מסחרי ועיצוב חללים מסחריים בכל הרבדים.

פתרונות אחסון מגוונים ויעילים

עיצוב חללים מסחריים הוא תחום מבוקש בעידן המסחרי והתעשייתי שבו אנו חיים, כזה שרק צובר תאוצה מהבחינות הללו ומבחינות אחרות. יותר סחורות, יותר לקוחות, יותר דריסת רגל, יותר שוק, יותר מוצרים ויותר דרישות. כשאנו ניגשים לעצב חלל מסחרי, חשוב לשמור על מינימליזם מרבי. לא משנה אם מדובר בקניון, במחסן, בספרייה, בבנק, במוזיאון או בכל מרכז אחר, יש לעצב ולבחור בפתרונות אחסון שיאפשרו גישה נוחה ומרחב תנועה ותמרון בכל העת. עיצוב מודרני שם דגש על פונקציונאליות גבוהה ומינימליזם מריבי, תוך שמירה על עיצוב נקי וקווים ישרים.

צפו במגוון פרויקטים של חללים מסחריים

עיצוב חלל מחסרי בבנק ישראל

התחשבות במימדים ובמרחב

לחלל שלכם יש 3 מימדי מרחב, לכן חשוב לנצל את כולם: גובה, רוחב ועומק. אם החלל גבוה, חשוב לנצל את הגובה שלו, כמו שבבניינים רבי-קומות מנצלים את הגובה של החלל הפתוח. כך ניתן לתפוס פחות מקום ולאפשר אפשרות תנועה מרבית. יש מגוון רחב של מדפים למחסנים ומדפי אחסון שונים שניתן להשתמש בהם: מדפים מודולאריים, מדפי מתכת, מדפי נירוסטה, מדפי רשת – ועוד. המטרה של המדפים היא לחסוך במקום, לאפשר את הניידות שלהם ושל הסחורה ולאחסן כמה שיותר ציוד כבד במקום אחד.

הפרמטרים שיש להתחשב בהם

הדבר החשוב ביותר הוא לבצע אפיון ותכנון מוקדם. חברה שמתמחה באדריכלות ובעיצוב פנים ובעלת ניסיון רב בתחום, תדע לגשת לפרויקט וליצור אפיון מדויק של הצרכים האדמיניסטרטיביים, הכלכליים והמסחריים שלו. מי יגיע לחלל המסחרי? מה תהיה דריסת הרגל? מה אופי השימוש בו? יש הבדל בין בנק, לבין חנות, לבין מרכז מורשת, לבין קניון, לבין מחסן שאף לקוח לא דורך בו.
חשוב לחשוב על משקל הסחורה, כמות הסחורה, עיצוב המקום בפן אסתטי ובחירת מידוף ופתרונות אחסון שיתאימו לו. עד כמה חשוב שהחלל יהיה מרווח ומינימליסטי? חברה מקצועית תדע למקסם את היכולות מול הצרכים והדרישות של מזמין הפרויקט ותדע למצוא פתרונות יצירתיים, לרבות פתרונות אחסון, שיעניקו פונקציונאליות גבוהה לחלל המסחרי.

עיצוב מסחרי חכם מאפשר לעובדים, ללקוחות ולספקים לנוע בתוכו בקלות, לקבל גישה מהירה ונוחה לכל הציוד, הסחורה והמוצרים, מבלי לאמץ שום חלק בגוף. פתרונות חכמים כמו מדפים למחסן ומדפי אחסון יעילים יחסכו לכם מקום ויעניקו לכם מרחב תמרון רב מבחינת שינוים עתידיים.