השקעה בעיצוב מודרני למשרד נושאת פרי ומשתלמת

עיצוב מודרני למשרד הוא חלק בלתי נפרד מיצירת מרחב עבודה נעים ואפקטיבי עבור יושביו. מחקרים רבים הראו לאורך השנים כיצד תפוקת העבודה עולה ככל שהעובדים מרגישים יותר בנוח במשרדיהם, וביתר שאת כאשר הם תופסים את המשרד כמקום שנעים לשהות בו ולא סופרים את הדקות לאחור עד תום יום העבודה. דגש זה חשוב במיוחד בעת עיצוב משרדי הייטק, בהם שעות העבודה ארוכות במיוחד וכן נדרשת מהעובדים יצירתיות בלתי פוסקת. כדי להבטיח עיצוב מודרני למשרד ברמה גבוהה ריכזנו עבורכם מספר כיווני מחשבה ודגשים שיכולים לעזור להפיח חיים מחודשים בכל משרד שמרגיש בכך צורך.

שמים דגש על עיצוב המעברים והשטחים הציבוריים

מעבר למשרדים הפרטיים או לחדרי הישיבות המוגדרים, חלק מהמרחבים החשובים ביותר בכל משרד הייטק הנם דווקא המעברים והשטחים הציבוריים המחברים בין החללים התחומים. עיצוב מודרני למשרד צריך להקיף גם את השטחים הציבוריים, ויכול לכלול למשל פינות עבודה וישיבה במסדרונות או בחללים פתוחים או חללים מסחריים כמו הלובי או המבואה. פינות עבודה שכאלה מזמינות מפגשים ספונטניים בין חברי צוות ועמיתים לעבודה, מפגשים שמהווים חלק מרכזי בהגיית רעיונות ופרויקטים עסקיים חדשים. עיצוב משרדי הייטק יכול לכלול למשל גם פינות עבודה אישיות דוגמת כוך נעים לישיבה בתוך קיר המסדרון. פינות אלו מאפשרות שינוי אווירה ומעודדות חשיבה יצירתית בקרב עובדים שזקוקים לזווית מבט חדשה על הפרויקט שלהם.

 

עיצוב מסחרי

 

מרימים את העובדים ומעודדים יצירתיות עם חדר FUN

בין אם מדובר בחברת הייטק וותיקה או בסטרטאפ צעיר ורענן – כל משרד שמעוניין לשמור על עובדיו שמחים ובעלי מוטיבציה מקפיד לשלב בתכנון המרחב גם חדר FUN להתאווררות העובדים. חדר זה יכול לכלול משחקים מהנים דוגמת קונסולות של משחקי וידאו או כדורגל שולחן, וכן כלי נגינה או מערכת שמע מתקדמת. עיצוב מודרני עבור משרדים יכול לכולל חדרי כיף, שעוזרים לחזק קשרים חברתיים במשרד ודרך כך לקדם גם פרויקטים עסקיים. עיצוב חדרים אלו צריך להתבסס על קו צעיר ושמח, עם צבעים עזים וחומרים מודרניים ונעימים למגע (דוגמת שילובים של פלסטיק ושל עץ).

חדרי מנהלים – המקום בו קשרים עסקיים נרקמים

חדרי המנהלים במשרדיהן של חברות הייטק מהווים את אחד האתרים המרכזיים בו נרקמים קשרים עסקיים חדשים ופוריים. כדי לאפשר זאת, עיצוב משרדים של מנהלים בחברות אלו צריך לשדר אווירה שמעודדת פתיחות ומתן אמון - להבדיל מאווירה תחרותית, כוחנית ודורסנית שנהוגה במשרדי מנהלים בענפים אחרים בשוק. זה הזמן לשלב בעיצוב המשרד אלמנטים רכים ליצירת תחושה נעימה ומזמינה – כמו למשל שטיחי צמר צבעוניים. שטיחי צמר יכולים להקנות מראה מודרני ויצירתי ובה בעת לעורר אסוציאציות של ביתיות חמימה – תחושות המזמינות עובדים וותיקים וכן לקוחות פוטנציאלים להרגיש בנוח בסביבה שאחרת הייתה עלולה לגרום להם להתרחק.