כמות עצומה של אנשים מבלים את מרבית שעות היממה שלהם בעבודה. חלק גדול מאוד מהעובדים השונים במגזר הפרטי והציבורי מוצאים את עצמם עובדים במשרדים. מקומות עבודה רבים, כמו משרדי הייטק, משרדי רואי חשבון ומשרדי אורכי דין, פונים לסגנונות עיצוב שונים, כמו עיצוב משרד יוקרתי או עיצוב מסחרי. עיצוב משרדים הוא חלק משמעותי מהשהייה בעבודה. עיצוב משרדים – ככה תוגלו להגיע לתוצאה הנדרשת.

משרדים יוקרתיים

הייטק, עריכת דין, ראיית חשבון, פרסום ופיננסים – עבודה בענפים רבים במשק מתבצעת מתוך משרדים. עיצוב משרד הוא מרכיב חשוב מאוד בהוויה הכללית שיש לעובדים השונים במשרד, החל מעובד זוטר ועד למנהל בכיר.
עיצוב משרדים יכול לכלול מספר סגנונות עיצוב שונים. פרט לעיצוב מודרני, עיצוב וינטג' או עיצוב מסחרי, ניתן לראות תופעה הולכת וגוברת של עיצוב משרדים יוקרתיים. עיצוב משרד יוקרתי מעניק לחלל העבודה מראה איכותי, משפר את התדמית של מקום העבודה בעיני הלקוחות ומקבלי השירות ומעצים בקרב העובדים את תחושת המסוגלות שלהם.

אנשי מקצוע מתאימים

עיצוב משרדים, בין אם מדובר על עיצוב משרדי הייטק או עיצוב משרד עורכי דין, נעשה לרוב באמצעות אדריכל עיצוב משרדים. אדריכל עיצוב משרדים אחראי בין היתר על תכנון משרד ובחירת פריטים שונים שיהיו במשרד. סוג הרצפות, צבע הקירות, תאורה, ריהוט ומיקום הרהיטים – אדריכל עיצוב משרדים אחראי על כל אלו ועוד. יש לציין כי אדריכל עיצוב משרדים הוא אדריכל לכל דבר ועניין. כדי להיות אדריכל יש ללמוד תואר מתאים באחת האוניברסיטאות המוסמכות ללימודי תואר זה, ולאחר מכן להירשם בפנקס המהנדסים של מדינת ישראל. אדריכל עיצוב משרדים הוא אדריכל אשר החליט להתמחות בעיצוב פנים, כאשר בתך תחום זה הוא, עיצוב משרדים היא ההתמחות הספציפית של אותו אדריכל.

למה זה כדאי?

עיצוב משרד יוקרתי יוצר תחושה לשני צדדים. הלקוחות מצד אחד, שמגיעים למשרד יוקרתי, מרגישים כי הם עובדים מול מקום ברמה גבוה ומתייחסים בהתאם. תכנון משרד יוקרתי מעניק לעובדי המקום מנגד תחושה שהמעסיקים שלהם משקיעים בהם ולוקחים ברצינות את עבודתם, ולכן גם עליהם לקחת זאת ברצינות. הדבר רלוונטי גם כאשר מדובר על עיצוב חללים מסחריים, כמו מלונות, מרכזים מסחריים או קניונים, אותם מעצבים באמצעות שיטות עיצוב מסחרי.

עיצוב משרד יוקרתי

איך מתכננים משרד יוקרתי?

תכנון משרד יוקרתי, המתבצע באמצעות אדריכל עיצוב משרדים מיומן, כולל בתוכו מעבר על כל הגורמים הפיזיים במשרד. אדריכלים לעיצוב משרדים עובר על החלל הנתון של המשרדים ומשנה בהתאם למגבלות השונות שהוא עובד תחתיהן את הצבע במשרד, את רהיטי המשרד ואת התאורה במשרד, כאשר אלו מוחלפים במוצרים איכותיים ובעלי מראה יוקרתי.

סוגי משרדים שונים

ניתן לעצב כל משרד בצורה יוקרתית. דוגמא למשרדים שמעוצבים כמעט באופן קבוע הם משרדי הייטק. עיצוב משרדי הייטק בצורה יוקרתית מתאפשר נוכח התקציבים הגדולים שנכנסו לענף ההייטק בשנים האחרונות.
עיצוב משרדי הייטק בצורה יוקרתית היא אחת השיטות למשיכת עובדים מתעשיות אחרות. עיצוב משרד עורכי דין גם נעשה בצורה יוקרתית, על מנת שהלקוחות השונים של המשרד יתרשמו ממשרד לטובה, בין היתר בפגישות ייעוץ. משרד עורכי דין מהווה מקום לפגישות עבודה, לכן עיצוב משרד עורכי דין בצורה יוקרתית תורם גם כלפי חוץ לאינטרסים של המשרד.

עיצוב חללים מסחריים

עיצוב חללים מסחריים נעשה בצורה שונה מעט מעיצוב משרדים. עיצוב חללים מסחריים מתייחס לחנויות, רשתות ומרכזי קניות. ניתן לבצע עיצוב מסחרי בצורה יוקרתית. זהו טרנד שהתחיל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות, שהמטרה שלו היא להפוך בין היתר מותגים מסוימים לכאלו הנחשבים ליוקרתיים יותר.