עיצוב חלל משרד הייטק הינו בעל חשיבות גדולה וזאת משום שהתוצאה הסופית היא 'כרטיס הביקור' של העסק. תכנון מקדים שיעשה על ידי מומחה בתחום הוא זה שיוביל בסופו של דבר ללקוחות שיצטרפו לחברה שלכם אל מול לקוחות שיעדיפו לנטוש אתכם לטובת המתחרים.

בנוסף, רוב האנשים בישראל שוהים בחלל העבודה קרוב למחצית משעות היום ולכן רבים מהם מגדירים את מתחם העבודה שלהם כבית שני. כל אלו מובילים למסקנה שהחשיבות של עיצוב משרד הייטק (פעולה הכוללת גם בחירת רהיטים למשרד), גדולה מאוד.

המעצב והקונספט – כאן הכל מתחיל

הצעד הראשון והחשוב ביותר וזאת טרם תחילת עיצוב משרד ההייטק ובחירת הרהיטים לחללים השונים בו הוא בחירת מעצב למשרד הייטק. כאן חשוב לוודא שיש התאמה תקשורתית ביניכם לבין המעצב, התאמה מקצועית של המעצב לתחום עיצוב משרדים וכמובן יש לוודא שלאותו מעצב יש ניסיון מוכח בתחום עיצוב משרד היי טק. כאן חשוב לעצור ולומר שגם אם אתם סבורים שיש לכם את היכולת לעצב את המשרד בעצמכם ולבחור רהיטים למשרד, חשוב שתיקחו בחשבון שלמרות הכישרון שלכם, קרוב לוודאי שאנשים יבחינו בין עיצוב עצמי לבין עיצוב מקצועי ולכן כדאי להשאיר את עבודת העיצוב למעצבים מומחים. הצעד השני יהיה החלטה לגבי קונספט העיצוב והריהוט של המשרד. כאן חשוב להחליט מהו אותו מסר אותו אתם מעוניינים להעביר לכל מי שעובד במשרד ולכל לקוח פוטנציאלי או קיים שנכנס אליו. זה הזמן לומר למעצב מה הקונספט הייחודי של מקום העבודה שלכם ולהקשיב לרעיונותיו בכל הקשור אל עיצוב משרדים היי טק ומיתוגם.

עיצוב משרדים בסגנון הייטק

ריהוט משרדי ועוד

מעצב משרדי היי טק תמיד ידע להקשיב לרצונותיהם של לקוחותיו, דבר שיעזור לו להגיע בסופו של דבר לתוצאה הטובה והרצויה ביותר. לאחר מכן, הוא יגיע להחלטה באשר לחומרים המתאימים לקונספט העיצוב (כמו למשל ריהוט משרדי מעץ וכו'). הוא יוודא שהריהוט אותו הוא בוחר מותאם לגודל חלל משרד ההייטק ויוודא שמתקיים שילוב נכון שעיקרו אסתטיות ופונקציונאליות, דבר שיוביל להתרשמותם החיובית של הלקוחות ונוחות שימושית של עובדי המשרד. קרי, רהיטי משרד יפהפיים אך לא נוחים, לא יספקו את התוצאה האידיאלית, שכן הלקוחות יתרשמו אך העובדים לא יוכלו לעבוד בנוחות.

טיפים לבחירת רהיטים למשרדי היי טק

אווירה – ריהוט משרדי להייטק ישדר חדשנות ולכן ריהוט בסגנון עכשווי מודרני המעוצב בקווים נקיים הינו הריהוט האידיאלי למשרדי הייטק.

לא מוותרים על שקיפות – רוב חברות ההייטק שמות דגש על עבודת הצוות והשקיפות בין אנשי הצוות ולכן מומלץ לבחור ריהוט לסביבת עבודה פתוחה ולשים דגש על מחיצות העשויות מפרופיל אלומיניום וזכוכית.

עיצוב המותאם לעובדים – יש לשים דגש על בחירת ריהוט המותאם לעובדים. הדגש יהיה על כסאות מחשב נוחים המותאמים לישיבה של שעות רבות אל מול המחשב, שולחנות רחבים ופינות שונות ומעוצבות לעובדים.

יחס נכון – דגש על בחירת ריהוט המתאים בגודלו למשרד. ריהוט גדול מדי יכול לתת תחושה של משרד קטן מאוד.

סגנון אחיד – חשוב לבחור ריהוט משרדי המשתלב עם סגנון עיצוב המשרד וכל המצוי בו.• איכות – בחירת ריהוט איכותי תבטיח לכם עמידות לאורך זמן.

אחריות – תמיד יש לוודא שיש אחריות על כל רהיט אותו אתם קונים למשרד.

לסיכום, עיצוב משרד היי טק תמיד יכלול גם את בחירת הריהוט למשרד. הריהוט המשרדי צריך להשאיר רושם בקרב המבקרים ולשרת את עובדי החברה באופן הטוב ביותר. הן מבחינת נוחות והן מבחינת פונקציונאליות תעסוקתית. אז מה נשאר כעת? לבחור את אותם שולחנות, מערכות מנהל , רהיטי מתכת, ארונות אחסון, מגירות והדומים לרגליים המתאימים למשרד שלכם. בהצלחה!