עיצוב משרד עורכי דין | השילוב בין מסורתי ומודרני - דונסקי אדריכלים
073-7780837 דונסקי משרד אדריכלים ומעצבי פנים
חזרה לכל הפרוייקטים

עיצוב משרד עורכי דין הינו הליך תכנון אדריכלי מקצועי המיושם על ידי משרדי אדריכלות שונים העוסקים ומתמחים בעיצוב משרדים קונספטואליים המותאמים לאופי העבודה המשרדית השוטפת המתקיימת בהם. כיום, הליך תכנון משרדים של עורכי דין מותאם אומנם לצרכי העבודה המשפטית המתקיימת בשטח המשרד ברמה היומיומית, אך מנגד, הליך עיצוב משרד עו"ד מתאפיין בלא מעט אלמנטים עיצוביים המאפיינים יותר הליכי עיצוב משרדים בסגנון סטארט-אפ.

עיצוב משרד עורכי דין: סגנון עיצוב מסורתי או מודרני ומתקדם?

אחת מהשאלות המעסיקות את העוסקים בענף האדריכלות ועיצוב הפנים בכל הנוגע להליכי תכנון והליכי עיצוב משרד עורכי דין היא: האם עדיף לבסס את הליכי עיצוב המשרד על עיצוב משרדים בסגנון מסורתי המותאם לעורכי דין או לפנות דווקא לכיוון עיצובי המאפיין עיצוב משרדים בסגנון מודרני דוגמת משרדי היי-טק?

המענה לשאלה זו, טמון למעשה בראש ובראשונה בהליך אפיון מקדים אותו נדרשים האדריכל ומעצב הפנים ליישם אל מול הלקוח, כלומר, עורכי הדין מבעלי המשרד. הליך אפיון זה נועד בין היתר לצרכי הגדרת אופן התנהלותו ותפעולו של המשרד וקביעת צרכי העובדים בשטח המשרד. בהתאם לממצאי האפיון והעדפות הטעם האישיות של הלקוח/ה, יש לקבוע את תכנון ושינוי החללים הפנימיים של המשרד ולאחר מכך להגדיר את ייעודם של השטחים והחללים השונים בתוך חלל המשרד.

יחד עם זאת, חשוב לציין שמשרדי עורכי דין שונים באופיים ואופן ניהולם מכל "חממת סטארט-אפ" כזו או אחרת, ולכן מעבר לשמירה על עקרונות העיצוב המודרני המאפיינים משרדי הייטק וחברות סטארט-אפ, חשוב לפעול ברמה העיצובית-תכנונית למטרות חיזוק המותג, כלומר, פירמת עורכי הדין הממוקמת בשטח המשרד.

בדומה לכל הליך תכנון ועיצוב משרדים אחר, גם את הליכי התכנון והליכי עיצוב משרד עורכי דין, מומלץ ליישם באמצעות משרדי אדריכלים בעלי ניסיון, ידע וכישרון בנושא.

צור איתנו קשר

צור איתנו קשר

DUNSKY ARCHITECTS




    דונסקי אדריכלים ומעצבי פנים