עיצוב נכון של החלל המסחרי העומד לרשותכם, מהווה תנאי הכרחי להצלחה עסקית, וזאת לנוכח החשיבות הרבה שיש כיום לנושא האדריכלות בכלל ולתחום עיצוב הפנים בפרט. כפועל יוצא מכך, כל תהליך של עיצוב חללי משרדים או חללי עבודה, חשוב ומומלץ שייעשה על ידי משרד אדריכלות ועיצוב פנים בעל ניסיון מוכח וכשרון רב תחומי בענף העיצוב המסחרי.

טיפים לעיצוב פנים למשרדים פרודוקטיביים

תהליך העיצוב המשרדי

בדומה לכל תהליך עיצוב אדריכלי אחר, גם תהליך של עיצוב משרדים (לדוגמא) וחללי עבודה, חייב להיות מבוססת על היכרות מעמיקה של האדריכל- מעצב פנים עם צרכי העבודה השוטפת במשרד. לאחר הגדרת צרכי העבודה המשרדית, האדריכל מעלה מספר פתרונות אדריכליים - עיצוביים מהם הלקוח שהוא למעשה בעל המשרד, בוחר את הפתרון העיצובי המועדף עליו ביותר. לאחר הגדרת הפתרון, מושם דגש על ניצול מיטבי של שטח המשרד לכל צרכי העבודה השוטפת ובשלב זה נקבע גם קונספט עיצובי אשר ילווה את כל המשך תהליך העבודה על עיצוב המשרד וחללי העבודה. לאחר העמדת תוכניות אדריכליות עיצוביות, מתחילה למעשה העבודה הקבלנית בתוך המשרד, כאשר כל תהליך העבודה נעשה בפיקוח מלא מצד האדריכל – מעצב פנים. במקביל להתקדמות העבודה, הלקוח (בעלי המשרד) מסתייעים בשירותיו של מעצב הפנים לצורך בחירת ריהוט ומערכות שונות לאבזור המשרד וחללי העבודה, כאשר גם במקרים אלו הבחירה חייבת להיעשות בהתאם לקו העיצובי של המשרד. עם סיום העבודות הקבלניות, נעשית תכנית העמדה של פריטי הציוד והריהוט לאבזור סביבת המשרד בהתאם לסוגי מערכות הריהוט שהלקוח בחר, ולאחר מכן, מתבצעות פעולות דקורציה ו-הום סטיילינג לצרכי השלמת האווירה העיצובית הרצויה בשטח המשרד.

עיצוב אדריכלי לסביבת המשרד - כל היתרונות

עיצוב אדריכלי משרדי הוא תהליך עבודה במסגרתו מושם דגש על כל ההיבטים התכנוניים ההופכים את שטח המשרד לחלל עבודה נוח ובטיחותי מצד אחד ולסביבת עבודה כיפית ונעימה. תהליך העיצוב האדריכלי של סביבת המשרד, תאפשר גם לכם, בעלי המשרד או מנהליו, ליהנות מכל אחד מהיתרונות הבאים:

  • עיצוב נכון של סביבת העבודה המשרדית כחלק בלתי נפרד מהמיתוג העסקי של המשרד
  • יצירת חללי עבודה אישיים או משותפים המותאמים לכל צרכי העבודה
  • התאמת הסגנון העיצובי של סביבת העבודה המשרדית בהתאם לאופי וסוג העבודה המשרדית
  • חשיבה עיצובית בנושא נוחות העבודה השוטפת תוך התייחסות לנושא הבטיחות במקום העבודה

ויתרונות נוספים המאפשרים לכם ליהנות מסביבת עבודה משרדית מעוצבת ומתוכננת לפרטי פרטים לכל צרכי העבודה היומיומיים.

מה חשוב לדעת על תהליך בחירת משרד אדריכלות ועיצוב פנים למשרדים וחללי עבודה?

אם גם אתם חולמים על תהליך של עיצוב משרדים יוקרתיים או כל סגנון עיצובי אחר למשרד וחלל העבודה שברשותכם, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותי של משרד אדריכלות ועיצוב פנים בעל ניסיון מוכח בתחום התכנון האדריכלי והעיצוב של חללים מסחריים. בנוסף, חשוב להתייחס להיקף העבודות אשר בוצעו על ידי המשרד ולבחון היטב את תיק העבודות שלו. מעבר לכך, מומלץ להתייחס לכשרון האישי של צוות האדריכלים ומעצבי הפנים במשרד ולבדוק האם נוצרת ביניכם כימיה המאפשרת להם להעמיד לרשותכם רעיונות מקוריים ומיוחדים ולכם היא מאפשרת להרגיש שאתם בידיים המקצועיות הנכונות.