30 שנות פעילות, עשרות פרויקטים בסדרי גודל משמעותיים ומעטפת שירות מקצועית לאורך כל הדרך, כל אלו ועוד הופכים את דונסקי משרד אדריכלים לאחד ממשרדי האדריכלות המובילים ביותר בתחומו בישראל

דונסקי משרד אדריכלים, החל את דרכו בשנת 1993 ומאז עד היום הצליח לבסס את מעמדו המקצועי כאחד ממשרדי האדריכלים המובילים בישראל. המשרד מתמחה במגוון רחב של תחומי אדריכלות וביניהם: עיצוב משרדים וחללים מסחריים, תכנון אדריכלי למבני ציבור ומרחבים אורבאניים, תכנון והקמה של חוות שרתים ותכנון אדריכלי מודרני למבני מגורים, כאשר בכל תחום התמחות, המשרד היה מעורב בעשרות פרויקטים בסדרי גודל משמעותיים.

עיצוב משרדים

שילוב מנצח של ניסיון ויצירתיות

כמשרד אדריכלות ועיצוב פנים מוביל בתחומו, דונסקי משרד אדריכלים, תוכלו למצוא את המענה המקצועי הרחב ביותר המבוסס על ניסיון מצד אחד ויצירתיות מצד שני, תוך מתן שירות אישי וצמוד לכל לקוח לאורך כל שלבי הפרויקט, משלב התכנון המקדים וליווי מקצועי בתהליך אישורי התוכנית ועד ליישום התוכנית האדריכלית באמצעות פיקוח על הנעשה באתר הבנייה. המשרד הוקם על ידי האדריכל המוביל ומתכנן הערים, צבי דונסקי והוא מנוהל על ידי האדריכלית זהבית שפיצר זוהר, בוגרת בית הספר לאדריכלות של אוניברסיטת תל אביב.

עיצוב חללים מסחריים

אחד מתחומי ההתמחות העיקריים של המשרד בא לידי ביטוי בתחום התכנון האדריכלי למבני תעשייה ומסחר לצד עיצוב חללים מסחריים. בתחום זה, המשרד היה מעורב במגוון רחב של פרויקטים בארץ ובחו"ל, וביניהם:

  • מבנה מלון ומלון דירות ב-וורוצלב, פולין - פרויקט המשתרע על פני שטח כולל של כ – 8,000 מ"ר סמוך למרכז העיר.
  • מרלוג הראל בפתח תקווה - תכנון אדריכלי של המרכז הלוגיסטי של חברת הביטוח הראל בשטח כולל כ-6,500 מ"ר בפתח תקווה.
  • מלון בוטיק ב-לפקדה, יוון - תכנון אדריכלי למלון בוטיק יוקרתי הממוקם על גבי מצוק הפונה לים התיכון. המלון משלב בתוכו 32 סוויטות אירוח יוקרתיות לצד בריכות פרטיות.
  • פיירבנט, יוקנעם - תכנון מבנה משרדים בשטח כולל של כ-10,000 מ"ר, כאשר עבודות התכנון כללו: תכנון המבנה, עיצוב פנים, תכנון נוף והגשת תב"ע.

וזאת לצד עשרות פרויקטים נוספים ברחבי הארץ והעולם.

הבניין החדש למשרדים ותשתיות טכנולוגיות חוץ זווית צד

תכנון מבני ציבור

בין הפרויקטים המרכזיים אותם ליווה המשרד לאורך השנים בתחום תכנון מבני ציבור תוכלו למצוא:

  • הבניין החדש למשרדים ותשתיות טכנולוגיות של בנק ישראל בהיקף של כ-8,000 מ"ר
  • מעונות הסטודנטים לרפואה, הטכניון חיפה.
  • מוזיאון האקדמיה בירושלים המשתרע על פני שטח כולל של כ-7,000 מ"ר
  • פרויקט מוזיאון חיל האויר בחצרים הכולל: אולמות תצוגה, מרכז מבקרים, תיאטרון חוץ ורחבת תצוגת מטוסים
  • ספריית מכללת עמק יזרעאל במסגרת תכנון הרבה של מבנה קיים - הספרייה המשתרעת על פני שטח כולל של 3,500 מ"ר

ועשרות פרויקטים נוספים ברחבי הארץ.

דונסקי אדריכלים - משרד אדריכלות מוביל גם בתחומי הטכנולוגיה בשירות ענף האדריכלות

בשנים האחרונות, המשרד הינו שותף למיזם בינה מלאכותית לצרכי תכנון אדריכלי, בשותפות עם חברת סטארט אפ בשם: QbiqAi. מטרת המיזם היא לייצר מודולים תלת מימדים באמצעות בינה מלאכותית, כאשר כל מודול מציג את פוטנציאל המבנה והתאמתו לעשרות מרכיבים רלוונטיים הנלקחים בחשבון. באופן זה, המשרד מוביל את תחום התכנון האדריכלי המסתייע בטכנולוגיה מתקדמת מסוגה, כאשר כל חלופה תכנונית המיוצרת על ידי בינה מלאכותית, ניתנת לעיבוד על ידי צוות התכנון האדריכלי מטעם המשרד, דבר המסייע לבחינת חלופות שונות בכל פרויקט.

התמחות גם בתהליכי תכנון והקמה של חוות שרתים

במשרד אדריכלות דונסקי, ממתינים לכם אדריכלים מובילים בחתום התכנון האדריכלי וליווי תהליכי הקמה של חוות שרתים ברחבי הארץ וביניהן:

  • BYNET ירושלים, תכנון חוות שרתים בשטח כולל של כ-2,500 מ"ר הכולל בתוכו חדר ניהול משברים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
  • בית הרטום ירושלים - תכון חוות שרתים בשטח ברוטו של כ-4,000 מ"ר המתפרס על פני שתי קומות תת קרקעיות.
  • BEZEQ חוות שרתים, תל אביב - הפיכת חניון תת קרקעי לחוות שרתים בשטח כולל של 2,500 מ"ר.

בואו להכיר את הצוות

אם גם אתם מחפשים אחר אדריכלים מומלצים ובעלי ניסיון עשיר בתחומי אדריכלות ועיצוב פנים, אתם מוזמנים להכיר את הצוות המקצועי של משרד האדריכלים דונסקי. הצוות המקצועי של המשרד ילווה אתכם לאורך כל הדרך ויאפשר לכם להסתייע בניסיון שלהם.